06 April, 2008

Pembukaan Kiosk Di Ampang Point

Saya bersyukur kepada Allah dgn izinnya semalam(6/4/08-ahad) adalah hari yang ke enam pembukaan kiosk Madu Lebah Tualang di Ampang Point,K.L.Semalam juga adalah hari minggu yang mana ramai orang singgah di kiosk saya dan bertanya perkara berkaitan madu lebah.Tak kurang juga membeli madu saya sebagai buah tangan untuk anak isteri di rumah.Juga tidak ketinggalan membeli madu saiz 150g dengan alasan nak 'test dulu' pastu baru nak beli yang berat 1kg.....saya faham.
Rata-rata dari mereka meluahkan kekesalan di atas betapa banyaknya madu tiruan/tipu yang terjual di 'luar sana'.Sempat juga saya memberikan tips bagaimana memilih/mengenal dan membeli madu terutama madu lebah tualang.
Tidak ketinggalan para artis yang tinggal sekitar Ampang singgah dan beli madu dari syarikat saya ini.Komen dari warga asing yang mahukan kami menyediakan risalah/leaflet dalam bahasa English amat diambilberat oleh saya.InsyaAllah akan dilaksanakan dalam sedikit hari lagi.
























No comments: