10 December, 2012

Updated 24/05/16

JOM berikan LIKE ke page Madu Tualang Syairtimur.
https://www.facebook.com/MADU-TUALANG-SYAIRTIMUR-232323089395/


MAHA 2014 (Malaysia Agriculture, Horticulture And Agrotourism) 20-30 Nov 2014


Alhamdulillah Syairtimur Enterprise dapat juga sertai program besar ini walaupun dipanggil pada minit-minit akhir atas beberapa sebab. Seperti biasa ekspo MAHA 2014 di adakan di MAEPS Selangor. Bermula 20 Nov- 30 Disember 2014 (10pg - 10 malam). Undian booth telah memihak kepada kami kerana pada kali ini kami berjaya juga mendapat booth yg lebih selesa iaitu di lot hujung. Bermakna kami dapat ruang niaga berbentuk L. Juga pada MAHA2014 ini juga kami perkenalkan beberapa produk terbaru kami yang mana kami menerima sambutan yang cukup luar biasa. 

Produk terbaru kami ialah :

1) Krim Wajah KASEH UMAIRA (bahan utama madu kelulut)



2) Tualang Gold(Hutan Malaysia) 950g dan 500g



3) Tualang Premium(Tiris) - 950g dan 500g.


4) Tualang Sejat 750g



5) Madu Kacip Fatimah 380g.



Sebagai ole oleh dibawah ini saya berikan beberapa keping foto sepanjang MAHA2014 dan jika tuan puan mahu lihat lebih lagi foto sila ke ruang GALERI GAMBAR/FOTO(http://syairtimur.blogspot.com/2008/03/galeri-bergambar.html)




Pengunjung MAHA2014 yang singgah dibooth kami merasakan ade keyakinan yang tinggi kepada brand Madu Syairtimur lalu membeli sebagai ole ole untuk dibawa pulang.



Kaun wanita yang faham tentang khasiat madu tentu merasakan kerugian besar jika tidak mengamalkan. Selain ia membantu untuk proses awet muda khasiat yang terkandung mampu memberikan tenaga dan kesegaran



Madu Syairtimur menjadi pilihan keluarga.



Suami beli Madu Abang Kuat manakala untuk isteri belikan Madu Kacip Fatimah



Setiap kali MAHA diadakan booth kami menjadi perhatian ramai kerana kepelbagaian produk serta cara kami melayani pelanggan dengan mesra dan tersendiri.



Pelancung barat dari German mencuba rasa dan akhirnya membeli sebotol Madu Syairtimur untuk dibawa pulang dihadiahkan kepada bapanya yang merupakan peminat madu lebah.



Pembeli dari Kuantan Pahang yang akhirnya menjadi Agen Madu Syairtimur di sana. Sekarang beliau merupakan agen kami yang membuat jualan tertinggi pada setiap bulan. Orang Kuantan boleh hubungi En Hallib 018-3712693.



MAHA2014 memberikan rezeki lebih kepada kami kerana antaranya faktor lokasi booth yang kami dapat dilot tepi.



Produk baru kami.



Peminat Madu Tualang yang datang dari Johor semata mata untuk mengenali kami dengan lebih dekat. Yang pasti mereka membeli tanpa banyak persoalan...terus sambar dan bayar....



En Harun adalah pengunjung MAHA2014 yang misi nya untuk mencari madu tualang dan setelah melihat semua penjual dan produk madu tualang dari pelbagau jenama akhir nya beliau membeli dan menyatakan hasrat untuk menjadi Agen Madu Syairtimur di Kinrara dan Puchong. Anda yang dari kawasan ini boleh menghubungi beliau di 012-3732175



Mereka berdua adalah big bos produk P3 Pemanis. Dan juga adalah pelangan kami sejak dulu. Singgah di booth kami untuk mendapatkan stok mereka. Anda diluar sana jangan was was dan fikir panjang...order cepat. Penghantaran secara Poslaju ke lokasi anda boleh diuruskan. Whtsapp kami segera 013-3640161.



Berebut rebut orang ramai yang ingin merasakan kehebatan madu tualang kurniaan ALLAH ini. Saya hanya mengusahakannya untuk disampaikan kepada pengguna dengan cara kami serta harga upah kami dan kos yang dianggap cukup munasabah. 



Mereka membeli secara beramai ramai. Jenama Syairtimur menjadi pilihan hati.



Sebelum membeli kami berikan rasa setiap madu yang menjadi pilihan mereka. Ikut rasa sedap masing masing...yang disukai itulah yang dibeli.


_________________________________________________________________

MADU KELULUT SYAIRTIMUR


Salam
Kepada semua peminat Madu Syairtimur kini kami telah mengeluarkan produk Madu Kelulut yang diambil dari penternak. Asal koloni lebah kelulut tersebut dari hutan dan ditebang batang pokoknya lalu dibawa balik oleh para penternak. Madu Kelulut Syairtimur boleh didapati di kiosk jualan kami. Setakat ini ia dijual dalam 3 saiz iaitu :

1) Madu Kelulut 700g RM205
2) Madu Kelulut 330g RM100
3) Madu Tiub Kelulut 45g RM15
4) Madu Kelulut Sachet(15 sachet x 20g) 300g RM70

InsyaAllah kami akan cuba pekkan madu kelulut ini untuk tujuan diposkan ke seluruh negara...akan kami umumkan apabila telah siap sedia.














 Updated 21 Jun 2014

_______________________________________________________________


MAHA INTERNATIONAL 2012 (Malaysia Agriculture, Horticulture & Agrotourism)


Pada tahun ini seperti biasa MAHA 2012 di adakan di MAEPS Selangor. Bermula 23 Nov- 2 Disember 2012 (10pg - 10 malam). Syairtimur Enterprise diundang sekali lagi di bawah usahawan FAMA untuk sama-sama terlibat menjayakannya dan mempromosikan madu tualang kami. Pada kali ini kami ditempatkan di bawah Dewan D yang mana usahawan kategori herba dikumpulkan pada tempat yang sama untuk mempromosikan produk mereka.

Sepanjang 10 hari kami membuat promosi macam-macam kehendak dan ragam dari pelanggan yang kami hadapi. Namun kami melayani seperi biasa dan berjaya membuat jualan yang agak besar seperti mana MAHA 2008 dan 2010. Sokongan dan permintaan dari penggemar madu tualang dari seluruh negara semakin kuat dan tinggi. Buktinya pengeluaran kami dari tahun ke tahun semakin meningkat dan barisan pengedar di seluruh nagara semakin ramai dan mantap. Pembelian dari individu yang berada di luar kawasan jualan kami juga makin bertambah termasuk pembelian dari Sabah dan Sarawak yang membeli dalam setiap minggu. 

Kamera lensa kami sempat merakam foto aktiviti harian kami di MAHA 2012 sepertimana di bawah. Untuk mendapatkan image yang lebih besar klik saja pada foto yang anda inginkan.


                                                                                                                     

Menerangkan sesuatu kepada pelanggan yang kurang jelas maklumat tentang madu tualang.

   

 

Rata-rata pelanggan dari lembah klang sudah arif dengan Madu Syairtimur



Madu Syairtimur satu-satunya yang menyediakan madu yang pelbagai saiz dan harga.



PILIH JANGAN TAK PILIH....SEMENTARA HARGA PROMOSI NIE....


Pelanggan berebut-rebut nak membeli dan bertanya itu dan ini.


Sedang berfikit saiz madu yang hendak dibeli.....




Pelanggan suka kepada Madu Syairtimur kerana kami sedia hantar madu secara POSLAJU dengan kos hantar PERCUMAAAA....


Yang baru nak mencuba dan kurang berkemampuan akan mencuba pek yang kecil terlebih dulu.



"Akak dah bertahun menggunakan Madu Syairtimur. Semestinya TERBAEEEKKK".


1 Malaysia Menggemari Madu Syairtimur


Tayangan video mengambil madu menggunakan computer riba dan tv...pelanggan terhibur.



Menonton video xpdc mengambil madu tualang.


"Mmmm geram nya aku kat madu tualang nie...best...harga berpatutan."



Sanggup datang dari Segamat Johor untuk mencari madu tualang yang sebenar-benarnya. Semestinya Madu Syairtimur menjadi pilihan walaupun bayak peniaga yang menjual madu tualang di MAHA 2012.


Bro nie suara macam RAMLI SARIP...rupa pun ade skit....penggemar Madu Syairtimur.



Datang jauh-jauh kalau tak beli madu Syairtimur memang rugi...cik abang pilih Madu Sachet...senang kalau nak ke mana-mana klo bawa madu dlm bentuk sachet. Tiap 1 sachet terisi hampir 2 sudu madu iaitu 15g.


Madu Sachet yang dipek kemas di dalam kotak.


Berebut-rebut nak membeli...katanya nak cepat.


Madu Sachet mendapat sambutan hebat kerana ia mudah untuk dibawa ke mana saja dan senang diminum. Hanya koyakkan hujung sachet.





Abang Haji nie tak banyak soal terus sambar Madu Syairtimur pek 2kg.


Harapan ku anak sulung yang berbaju belang ini akan mengambil alih perniagaan ku 1 hari nanti...InsyaAllah.


MADU SYAIRTIMUR...TERBAEEEKKK.


Ohhh madu tualang ni memamg cair skit kan....pastu masam2 skit...ok la tu...saya berdua nak beli la.