29 April, 2008

MADU TUALANG : Ujian Makmal di MARDI Serdang

Saya masukkan copy sijil ujian madu hutan asli ini ke dalam blog ini apabila diminta oleh beberapa pelanggan yang mahukan blog saya padat dengan maklumat.Bagi memenuhi permintaan tersebut maka saya tunaikan janji mulut ini untuk tatapan pelanggan dan pembaca.Jika tuan puan perasan banyak web yang menjual madu meletakkan sijil ujian mereka tetapi macam acuh tak acuh saja kerana apa butir yang tertulis pun kita tak nampak.Itu kira ok la berbanding yang langsung tak ada ujian tersebut.(klik image untuk zoom in)
Madu Lebah Tualang kami telah menjalani ujian makmal di Food Chemical Analysis Laboratory, MARDI Serdang pada 11 Feb 2008. Madu Lebah Tualang kami adalah terjamin sebagai madu lebah hutan asli yang kaya dengan pelbagai khasiat dan kelebihan.Ia bersumberkan dari ribuan bunga hutan yang tumbuh melata. Kami tidak terlibat/menjual madu lebah tiruan yang memudaratkan orang ramai dan juga tidak menjual madu lebah peliharaan.Malah kami menentang penjualan madu lebah tiruan yang berleluasa dan kami muncul bagi membantu orang ramai mendapatkan madu lebah dari Pokok Tualang yang asli 100% segar tanpa diproses.Juga kami mengambil langkah membantu orang ramai bagaimana memilih madu lebah asli dan tips mengenal madu tiruan. Sila baca artikel saya sebelum ini tentang madu tiruan dan madu asli.Terima Kasih.


AWAS !!!!!!!! JANGAN TERPEDAYA DENGAN TIPU HELAH PENJUAL MADU YANG MENGATAKAN MADUNYA TULEN DENGAN MENGUJI PELBAGAI CARA TANPA BUKTI YANG NYATA SEPERTI SEMUT TIDAK MAKAN MADU,LETAK DIKUKU, DIMANCIS, DIPIRING, DAN SEBAGAINYA. BUKTI YANG NYATA BOLEH DIDAPATI DENGAN CARA MENGUJINYA DIMAKMAL YANG DIIKTIRAF OLEH KERAJAAN.

No comments: