15 March, 2008

Kenali Kami

















MAKLUMAT PEMILIK :

Syairtimur Enterprise dimiliki oleh :

En.Zamri Bin Zakariah :
H/P 013-3640161

Pn Siti Hajar Bte Johari :
H/P 013-3301795

Beralamat :
NO 30, JALAN BIDARA 9,SAUJANA UTAMA 47000 SUNGAI BULUH, SELANGOR, MALAYSIA.

Email : syairtimur@gmail.com.


Perniagaan madu lebah tualang ini telah dimulakan oleh saya sejak dari tahun 1991 lagi secara kecilan sehinggalah pada tahap sekarang yang mana saya sebagai pencari madu, penjual serta pembekal kepada para peniaga.

Perbezaan madu saya, Madu Tualang Syairtimur dan penjual madu lain adalah madu lebah ini diambil sendiri oleh team saya. Kami ber'XPDC' ke dalam hutan rimba meredah bukit bukau, paya, sungai dalam, risiko binatang buas, hanya semata-mata mencari madu tualang yang benar-benar tulen. Kualitinya terjamin kerana saya menitikberatkan cara pengambilan,perahan,penapisan dan penyimpanan yang bersih serta menjaga mutu keunggulannya. Yang terpenting madu diturunkan dari atas pokok dengan penyaksian dari mata saya dan krew. Bermakna jaminan ini 100% tulen dan tidak diragui. Sesuai dibuat ubat dan minuman multivitamin untuk seisi keluarga.

Kajian dari UPM pada 1995 mendapati Madu Lebah Tualang adalah lebih baik khasiatnya 5 kali ganda daripada madu lebah yang diternak/dibela didalam kotak.

Berbanding penjual madu tualang lain yang mengambil madu untuk diniagakan dari orang tengah yang tidak dikenali latarbelakangnya.Ini membuatkan orang ramai tertipu dgn limpahan MADU TUALANG TIRUAN yang semakin bermaharajalela di pasaran.

Jualan madu kami melalui kiosk di hypermarket, poslaju, wakil pengedar, promosi jualan di masjid, tapak konvo, pejabat sekitar K.L dan Selangor juga pameran di peringkat kebangsaan dan antarabangsa di Kuala Lumpur.

Tawaran belian Madu Syairtimur ini saya buka kepada pembeli individu serta bakal agen/pengedar tak kira anda di mana pun walau di Sabah serta Sarawak. Rebutlah peluang perniagaan ini kepada bakal agen yang mana saya tawarkan keuntungan 20%-50%(modal paling rendah RM280).

Tiap pesanan/pembelian online secara whtsapp akan saya hantar madu yang dibeli melalui poslaju tanpa bayaran/caj penghantaran tetapi hanya untuk kawasan Semenanjung sahaja. Bagi Sabah dan Sarawak sedikit caj dikenakan bagi menampung kos penghantaran ini. Amacam....jgn tunggu lagi...cepat beli skrg!!!!!(lihat di kanan blog ini, cara pembelian)

Manakala bakal agen anda dinasihatkan hubungi saya melalui hp atau pun email.

Terima kasih. Salam 1 Malaysia dan 1 botol Madu Syairtimur untuk tiap 1 rumah.

No comments: